DİDİM BELEDİYESİ’NDEN OKULLARDA OT BİÇME VE ÇEVRE DÜZENLEME ÇALIŞMASI 12.05.2026
Didim Belediyesi ekipleri tarafından ilçe genelindeki okullarda ot biçme ve çevre düzenleme çalışmaları aralıksız devam ediyor. Öğrencilerin daha temiz, düzenli ve güvenli bir eğitim ortamında öğrenim görebilmeleri amacıyla yürütülen çalışmalar kapsamında okul bahçeleri ve çevresinde kapsamlı bakım gerçekleştiriliyor.
Okul Bahçeleri Daha Düzenli Hale Getiriliyor
Ekipler tarafından gerçekleştirilen çalışmalar kapsamında yabani ot temizliği, çim biçme, çevre düzenlemesi ve genel bakım işlemleri titizlikle sürdürülüyor. Belirlenen program dahilinde yürütülen çalışmaların ilçe genelindeki tüm okullarda devam edeceği belirtildi.
Başkan Hatice Gençay’dan Mesaj
Didim Belediye Başkanı Hatice Gençay yaptığı açıklamada şu ifadelere yer verdi:
“Çocuklarımızın temiz, düzenli ve güvenli ortamlarda eğitim görmesi bizim önceliklerimiz arasında yer alıyor. Didim Belediyesi ekiplerimiz ilçemizdeki okullarda bakım ve çevre düzenleme çalışmalarını program dahilinde sürdürüyor. Öğrencilerimizin daha sağlıklı alanlarda eğitim alabilmeleri için çalışmalarımıza aralıksız devam edeceğiz.”
Diğer Haberler
-
DİDİM BELEDİYESİ TARAFINDAN DÜZENLENEN II. MİLETOS FELSEFE GÜNLERİ TAMAMLANDI
-
DİDİM BELEDİYESİ’NDEN ÇEVRE KORUMA HAFTASI ETKİNLİKLERİ
-
DİDİM BELEDİYESİ EKİPLERİ SAHADA
-
DİDİM BELEDİYESİ’NDEN BALAT VE BATIKÖY’DE YOL ÇALIŞMASI
-
DİDİM BELEDİYESİ’NDEN ÜCRETSİZ FİDE DAĞITIMI
-
DİDİM BELEDİYESİ DENİZ YILDIZLARI KREŞ VE GÜNDÜZ BAKIMEVİ’NDE YAZ COŞKUSU
-
DİDİM BELEDİYESİ İLAÇLAMA ÇALIŞMALARINA YENİDEN BAŞLADI
-
DİDİM BELEDİYESİ KIYI KENTLERİ POLİTİKALARI ÇALIŞTAYI’NA KATILDI
-
ALMANYA’NIN LAUBACH KENTİ İLE DİDİM ARASINDA KARDEŞ ŞEHİR BAĞLARI GÜÇLENİYOR
-
DİDİM BELEDİYESİ, II. MİLETOS FELSEFE GÜNLERİ’NE EV SAHİPLİĞİ YAPIYOR
